Любов до шоколаду - ознака розладу

Author: admin  //  Category: КАВА-ШОКОЛАД

Психологи виявили, що любов до шоколаду може бути ознакою певного розладу. Якого саме?

Учені всього світу говорять про те, що шоколад піднімає настрій. Американські ж фахівці передбачили, що це солодкі ласощі можуть бути не засобом лікування депресії, а її причиною.

Був проведений експеримент за участю добровольців. Половина з них з’їдали по 6 шоколадних плиток в місяць, і в кінці експерименту вони наблизилися до переддепресивного стану. А ось психологічний стан тих, хто виключив зі свого раціону живлення цей десерт, не погіршало.

Таким чином, фахівці зробили вивід, що ті, хто з’їдає хоч би 1 шоколадку в тиждень, частіше страждає від депресії, ніж ті, хто їсть його рідше.
Read more…

Учені довели: шоколад діє як закоханість

Author: admin  //  Category: КАВА-ШОКОЛАД

Сладости мы давно привыкли считать излишествами, приводящими к ожирению, однако именно они, по мнению ученых, способны укрепить иммунитет и помочь в лечении многих болезней. Так что, коря себя за съеденную плитку шоколада, не забывайте о ее полезных свойствах.

Несколько столетий коричневый продукт какао бобов не дает покоя детям и их родителям, соблазняя своим потрясающим запахом и удивительным вкусом. Шоколад является одним из самых популярных продуктов на земле и на свете, наверное, нет ребенка, который бы хотя бы раз в жизни им не лакомился. Тем не менее, многие люди стараются ограничивать себя в этом сладком удовольствии, не подозревая, какая польза кроется за плиткой шоколада.

Шоколадный парадокс состоит в том, что если переборщить с его употреблением человек может набрать лишний вес, увеличить уровень сахара в крови, что может привести к угрозе диабета или расстроить сердечно-сосудистую деятельность организма.

Тем не менее, если употреблять шоколад в умеренных количествах его необычный состав и удивительные свойства не только не повлекут неприятных болезней, но и наоборот помогут организму функционировать лучше.

Шоколад и долголетие

Исследования, проведенные Гарвардским Университетом (США) доказали, что люди, которые едят шоколад живут дольше. Шоколад содержит химические соединения, способствующие сохранению эластичности кровеносных сосудов и богат антиоксидантами, которые также оказывают положительное воздействие на кровоток.

Шоколад — Афродизиак

Шоколад содержит в небольшом количестве химическое вещество, обладающее легким стимулирующим действием. Речь идет о том же веществе, который вырабатывает наш мозг, когда мы счастливы или «влюблены»!

Антиоксиданты

Антиоксиданты защищают клетки нашего организма от повреждений, которые вызывают молекулы, называемые «свободные радикалы». Именно свободные радикалы являются основной причиной многих заболеваний и старения.

40 граммов шоколада содержит:

Витамины/Минералы - Польза для здоровья

Белки - Незаменимы для здорового развития

Витамин В (рибофлавин) - Снабжает тело энергией

Кальций - Для крепких костей и зубов

Железо - Необходимо для кроветворения

Медь - Действует в сочетании с витаминами; необходима для нормального функционирования организма

Шоколад и печень

Испанские медики недавно провели ряд экспериментов, которые доказывают, что темный горький шоколад сможет излечить людей, страдающих циррозом печени.

Как оказалось, черный шоколад, с большим процентным содержанием какао, по мнению исследователей, сможет сдержать и предотвратить скачки давления, которые возникают у больных в результате приема пищи. Известно, что подобные скачки могут привести к разрыву сосудов, обрамляющих печень.

Ученые считают, что если перед едой съедать несколько кусочков темного шоколада, то можно избежать повышения давления, ведь плоды какао содержат множество полезных веществ и антиоксидантов.

Шоколад и сердце

Американские ученые из Калифорнийского университета выяснили, что шоколад содержит вещества, называемые фланоидами. Данное вещество способно поддержать нормальную работу сердца и кровообращения, благодаря своей особенности разрушения тромбов в крови.

Отметим, что тромбы становятся причинами сердечных приступов, и других болезней, связанных с нарушением кровообращения.

Учеными было установлено, что маленький кусок темного шоколада содержит столько фланоидов, сколько содержится в 6 яблоках, 4,5 кружках чая, 28 стаканов белого вина и 2 стаканов красного.

Шоколад и зубы

Недавно было установлено, что в шоколаде имеется антисептическое вещество, которое подавляет действие бактерий, образующих зубной камень. Что касается кариеса, то ему шоколад способствует не больше, чем другие продукты с сахаром и лишь в тех случаях, когда человек забывает о гигиене после еды.

Интересные факты:

* С латыни шоколад переводится как «пища богов»;

* Шоколад плавится при температуре, которая лишь немного ниже температуры тела. Именно поэтому шоколад так легко тает во рту;

* Каждый день 15% женщин во всем мире едят шоколад;

* Больше всех шоколад любят в Швейцарии: средний житель этой страны съедает более 10 кг шоколада в год;

* Кондитеры Нью-Йорка создали самую высокую в мире башню из шоколада. Для башни высотой в 6 м 40 сантиметров понадобилось свыше 1 тыс. кг черного шоколада, а строительство заняло более 30 часов;

* Российская шоколадная фабрика попала в книгу рекордов Гинесса, создав самую большую шоколадную плитку в мире. Весило это произведение кондитерского искусства 500 кг, его длина составила 2,7 метра;

* Самый тяжелый шоколадный батончик был изготовлен в Италии. Его вес достиг 2280 килограмм.
Read more…

Гіркий шоколад корисний для печінки

Author: admin  //  Category: КАВА-ШОКОЛАД

Шоколад гірких сортів дієтологи радять всім, хто мріє побороти тягу до солодкого і взагалі, тягу до непомірного живлення. Маленький шматочок гіркого шоколаду здатний утамувати відчуття голоду і «врятує» ласуна, якому в что-бы те не стало захотілося поласувати.

Калорійність у нього, в порівнянні з білим або традиційним молочним - низька. Та і із-за специфічного смаку такого шоколаду багато не з’їси. Погодитеся, що важко обжертися тим, що відверто гірчить!

А зараз до дієтологом приєдналися і гепатологи. У наслідку тривалих спостережень, фахівці з лікування печінки прийшли до висновку, що регулярне вживання пацієнтами шоколаду саме гірких сортів, відновлює клітки печінки і знижує тиск печінкових судин.

Свої виводи учені підтвердили проведеним експериментом: двом групам добровільних учасників, страждаючих цирозом печінки, в меню регулярно вводили шоколад. Тільки одним гіркий, а іншим - класичний. Ті, хто їв «несмачні» ласощі йшли на поправку набагато швидше і ефективніше, ніж ті, що їли звичний солодкий шоколад.
Read more…

Гарячий шоколад набагато корисно, ніж твердий

Author: admin  //  Category: КАВА-ШОКОЛАД

Як затверджує фінський офіційний медичний портал «Уутіспалвелу Дуодесим», при вживанні какао скорочується ризик сердечнососудистых захворювань. Какао належить до найбільш коштовних джерел флавоноидов, нарівні з цедрою цитрусових, деякими фруктами і ягодами, а також луком, зеленим чаєм і червоним вином.

В той же час, затверджують фінські лікарки, в твердому шоколаді, якого середній європеєць з’їдає від 4,5 до 9 кг в рік, вміст флавоноидов зменшується в порівнянні з гарячим, оскільки велика їх частка гине, коли какао піддають обробці. До того ж в твердому шоколаді міститься багато цукру і молоко, що може сприяти появі зайвої ваги і пов’язаних з цим «неполадок» в організмі.

У Фінляндії все частіше гурмани звертають увагу і на ароматний гарячий чорний або білий шоколад з прянощами і збитими вершками, а інколи - з коньяком або ромом, приготований по рецептах місцевих кондитерів. Не менш популярний і твердий шоколад, який вважається за неодмінний атрибут багатьох свят і застолий, наприклад, фінські діти не уявляють собі пасхальних свят без шоколадних яєць і кроликів.

Учені вже неодноразово зверталися в своїх дослідженнях до властивостей шоколаду. Наприклад, кілька років тому фахівці університетів Хельсінкі і Оулу прийшли до висновку, що любителі гіркого темного шоколаду рідше страждають від діабету, чим їх ровесники, байдужі до цього продукту. До того ж, показали дослідження, «шоколадні гурмани» відчувають себе здоровіше і щасливіше за інших людей.
Read more…

Сцени з «Камасутри» створили в шоколаді

Author: admin  //  Category: КАВА-ШОКОЛАД

Покупатели еротичних ласощів в повному восторге

Чтоб порадувати своїх клієнтів, французький кондитер Жак Бокель з невеликого містечка Саверн вирішив змалювати з шоколаду еротичні сцени знаменитої «Камасутри».

При цьому шоколадні фігури він не показує тим, кому не можна на них дивитися за віком. Покупці в захваті - солодощі завжди були кращим дарунком, а шоколад, як вважають сексології, ще і на потенції позитивно позначається.

Кстати
Древние ацтеки, які використовували шоколад задовго до вторгнення іспанських колонізаторів, рахували його афродизиаком - речовиною, що підвищує сексуальну енергію.

 

 

 

 

 

Read more…